"Jedině překročením pravidla se lze dotknout... dosáhnout... procitnout..."
ratka.blog.cz

29. června 2017

Světlo na konci tunelu







8 komentářů:

  1. Pořád přermýšlím, jak se tam dostalo to světlo před koncem tunelu, to kapradinové. Tam je dole nějaké okno, nebo je to odraz?

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně jsem pochopil to světlo na konci tunelu :-) Ale musel jsem si dát monitor asi centimetr od oka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Otázka z kom.č.1 ale stále visí ve vzduchu :-)
    Chápu to správně, že slunce jde kruhovou mříží na stěnu studny?
    Čím déle to zkoumám, tím větší bordel mám, nevím, jestli to kapradí je odraz na hladině, nebo roste na boku studny v určité hloubce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli si to vybavuju správně, tak roste na boku studny. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem se zorientoval, díky. Je to jasný - to kapradí nahoře už vidím i v odrazu, to mě předtím mátlo. Na stěně jsem si měl líp všimnout mříže. Otvor nahoře pak umožňuje bočnímu kapradí životodárný vstup Slunce, čekat na něj musí být v té hloubce opruz :-)

    OdpovědětVymazat
  6. P.S: Opruz jak pro kapradinu, tak pro fotografa :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Není nad to přijít právě včas. :-)

    OdpovědětVymazat

JAK SE PODEPSAT POD KOMENTÁŘ

- rozkliknout políčko "Komentovat jako"

- zvolte možnost "Název/adresa URL". Adresu URL zadávat netřeba, jen napište svůj nick či jméno

- můžete se též se hlásit k nějakému jménu registrovanému jinde ma internetu (Google, a pod.)