"Jedině překročením pravidla se lze dotknout... dosáhnout... procitnout..."
ratka.blog.cz

24. července 2016

Polem nepolem

s růžovým kolem.
























16 komentářů:

  1. První, druhá, třetí a předposlední moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  2. Bane, nejhežčí je poslední. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. :-)no, ale mohlas to svý kolo teda vyfotit líp (se svými fotodovednostmi) si nemůžu pomoct. sice to působí letně pohodově,ale i jako odložené kolo, ale to tvý kolo, kterému vzdáváš holt ve svém článku tak tam na té fotce ten holt není, no. a že by se s tím snímkem s kolem dalo vyhrát,na louce, v poli,s obzorem,že jo.

    OdpovědětVymazat
  4. :-) notabene, když fotíš parádní fotky za jízdy z auta, třeba (jsem si na to ted vzpomněla)

    OdpovědětVymazat
  5. :-)a zrovna mi na ověření komentáře naskočily jízdní kola :-))

    OdpovědětVymazat
  6. 3
    Nikoli, fotím lidi, zvířata i kola takové, jací jsou. Nearanžuju. (Krom fotek do inzerátů na prodej.) Moje kolo je tohle a takhle si je budu pamatovat, až jednou odejde do kolového ráje.

    OdpovědětVymazat
  7. 6, no v pohodě, já jsem taky neříkala, aby si to aranžovala, pohledy na kolo můžou být různé, jen mě to napadlo a taky vzhledem samozřejmě k článku. Napsala jsem co se mi líbí za fotky - pochválila jsem ti je, ale tys mi napsala, že nejhezčí je kolo, no - tak jsem na to jen napsala, proč zrovna to tvý kolečko na fotce ne a napsala jsem jen co mě napadlo.To samozřejmě na hodnotě tvýho kola nic nemění :-)

    OdpovědětVymazat
  8. ale nákladu vozíš spoustu, Na tom fialovém kole :-)

    OdpovědětVymazat
  9. 8
    Kolo je nejhežčí fotka, protože srdeční a šmytec. :-)

    9
    Však jo! Omnia mea mecum porto.
    A když mě chytne bouřka jako v sobotu, tak je to omnia mea hydrofilia magna durch und durch. Neb na radaru hlásili jasno bez deště, takže sjem ani rezervní pokoupací oblečení an večer neměla v igelitce.

    OdpovědětVymazat
  10. Fialovém...
    No jo, no. Vybledle růžovofialové. :-)

    Skřípou mi brzdy a nevím proč. Brzdí hůř, ale brzdový destičky se ještě zdají být dobrý. I se na to koukali chlápci zkušení ciglisti a taky nenašli žádnej problém. Prý mám brzdit jen jedněma brzdama, ne oběma najednou. Ale zatím to nějak nepomáhá, vepředu to skřípe furt a nějak extra líp to nebrzdí. Dřív jsem zmáčkla a málem šla na hubu, teď to skřípe a jen pomalu přibržďuje. Nevím, co s tím.

    OdpovědětVymazat
  11. A to si ještě chci poříádit nějakej držák ana amapu dopředu. Určitě se něco takovýho taky vyrábí, že se do toho ta mapa zaklapne a dá se do ní nakukovat za jízdy.

    OdpovědětVymazat
  12. pískají zrna písku, která se zamáčknou do gumových brzových špalíků, většinou potom, co se zabahní. Zkus styčnou plochu špalků odřít pilníkem, aby se odstranila zapečená povrchová vrstva. Pak budou míň pískat a líp brzdit.

    OdpovědětVymazat
  13. Dík za radu, zkusím hned večer po práci.

    OdpovědětVymazat
  14. 13
    Super! Zkusila jsme to odrbat až včera večer po koupání, páč jsem nechtěla obětovat drahocenný večerní čas spravování kola. A neudělala jsem to pilníkem, neb jsem si ho zapomněla vzít z práce a tím na nehty to nešlo. Tak jsem to sjela kouskem šmirglpapíru. Poladila úhel dosedání brzd na ráfky. A dneska cestou k rybníku ani písk, a když jsem zabrzdila, málem jsem udělala kotrmelec.
    Dík za radu, příště můžeš zas. :-))

    OdpovědětVymazat
  15. to jsem rád, že zafungovalo :-)

    OdpovědětVymazat

JAK SE PODEPSAT POD KOMENTÁŘ

- rozkliknout políčko "Komentovat jako"

- zvolte možnost "Název/adresa URL". Adresu URL zadávat netřeba, jen napište svůj nick či jméno

- můžete se též se hlásit k nějakému jménu registrovanému jinde ma internetu (Google, a pod.)