"Jedině překročením pravidla se lze dotknout... dosáhnout... procitnout..."
ratka.blog.cz

18. října 2014

3,2,1












11 komentářů:

  1. Ty sou prima, všecky tři :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná série.
    Mně se nejvíc líbí ta třetí, protože má i popředí, prostor.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi líbí. Jen mi chybí do série ještě čtvrtý pohled - od někoho, kdo by byl tak dvacet metrů za tebou a zabral, jak tam celej den lovíš :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je pokaždý jinej den. Pokaždý od stánku od pivka po plavání. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. první a třetí paráda. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. No vidíš, a mně se nejvíc líbí druhá. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. ad 4) v tom případě opravuji: "...jak tam celý dny lovíš" :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nikdo takovej není, Jirko, bohužel.

    OdpovědětVymazat
  9. Dvojka nejvíc :) Doufám že ale už neplaveš ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. :D No pěkný,tak že v září ještě jo :) ale jo,já jsem teplotně letos spokojen :)

      Vymazat

JAK SE PODEPSAT POD KOMENTÁŘ

- rozkliknout políčko "Komentovat jako"

- zvolte možnost "Název/adresa URL". Adresu URL zadávat netřeba, jen napište svůj nick či jméno

- můžete se též se hlásit k nějakému jménu registrovanému jinde ma internetu (Google, a pod.)