"Jedině překročením pravidla se lze dotknout... dosáhnout... procitnout..."
ratka.blog.cz

29. prosince 2013

Pro Ratku

Jak dvoubarevné vlasy maskují šediny.





A jak převod fotky do černobílé maskuje stárnutí. :-)


P.S. 12. 3. 2014 při úpravách na blogu:
Tahle verze vznikla neplánovaně nahráním při jiném nastavení blogu. Sépii jsem v editoru netvořila.
Ale taky nevypadá zle. :o)



14 komentářů:

  1. Super zamaskováno :-) šediny naopak.

    OdpovědětVymazat
  2. Které vlastnosti budeme mít za zadnosti a které za přednosti záleží jen na nás. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. a co s gravitací? budeš s muset lehnout u focení :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím mi visí akorát druhá brada a to se dá zlvádnout záběrem z mírného nadhledu. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. joo mírný nadhled :-) mě visí celý obličej když se neusmívám

    OdpovědětVymazat
  6. To mně taky. Proto jsem taky vybrala fotku, kde se jakoby mírně usmívám. Když se tvářím vážně, visím jak mongoloidní bernardýn. :-))

    OdpovědětVymazat
  7. ČB pěkně maskuje odřený frňák od kapesníku :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Přesněééééé!!! :-))

    Posedla mě nádcha na samej Štědrej den. Ale už to trochu přestává. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten foťák tam levituje?

    OdpovědětVymazat
  10. Hmm,já myslel že profesionálky mají stativ.:-)

    OdpovědětVymazat
  11. To sis poplet, profesionálky mají štatl, ne stativ. :-))

    OdpovědětVymazat
  12. A kde jsou ty vlasy sežrané peroxidem?

    OdpovědětVymazat
  13. Zdar. To jsou ty bílý, ony správně měly vést až dolů.
    Ale jaksi nevedou. :-))
    Za pravým uchem strčený za ucho. :-)

    OdpovědětVymazat

JAK SE PODEPSAT POD KOMENTÁŘ

- rozkliknout políčko "Komentovat jako"

- zvolte možnost "Název/adresa URL". Adresu URL zadávat netřeba, jen napište svůj nick či jméno

- můžete se též se hlásit k nějakému jménu registrovanému jinde ma internetu (Google, a pod.)